czwartek, 1 listopada 2012

wymianka bransoletkowa

ależ ja mam opóźnienia z publikacją zdjęć! na początku października wreszcie doszła do skutku moja prywatna wymianka bransoletkowa a zdjęć jeszcze nie udało mi się wrzucić. a zatem:
po mini wymiance brasnoletkowej organizowanej przez wiolę (finał można obejrzeć TUTAJ) dostałam maila od wioli. podobała jej się moja bransoletka przygotowana na wymiankę i chciała podobną (czyt. taką samą tylko w innym kolorze). ja oczywiście chętnie się zgodziłam, bo bardzo podobają mi się jej bransoletki. niestety z mojej winy realizacja się przedłużała, ale ostatecznie trzy tygodnie temu dostałam przesyłkę.

oto co wysłałam:



długo nie mogłam się zdecydować jaką bransoletkę chciałabym od wioli, tak dużo mi się podobało. w końcu przesłałam jej listę tego co mi się podoba z pytaniem, co z tego jest dostępne "od ręki". okazało się, że tylko ta jedna, więc wybór dokonał się sam :D (całe szczęście, bo nie mogłabym się sama zdecydować)

dzięki wiolu! uwielbiam tą morską bransoletkę! 
(a niedługo pokażę, co zrobiłam z różowych pastylek, które mi przesłałaś)

2 komentarze:

  1. ciesze się że bransoletka się podoba, ja twoje też noszę :) dziękuję bardzo pozdrawiam i czekam na wytworki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie sliczne pastele, swietny komplet!

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...