poniedziałek, 3 września 2012

candy! candy!

dzieci w przedszkolu. mi łzy lecą po policzkach. rozstanie było bolesne :( na pocieszenie zjadłam ciasto z kawą. dla was mam cukierki.
urodzinowe candy u silver aguti uświadomiły mi, że mi też zaraz stuknie roczek (a mojej hance tego samego dnia 5! o rety!). nastąpi to dokładnie 1.października. mało czasu zostało, więc nie przedłużając, ogłaszam
URODZINOWE CUKIERASY!!!!

Zasady (takie jak zwykle):
1. candy dla osób posiadających bloga
2. proszę o zamieszczenie na swoim blogu (pasek boczny) podlinkowanego banerka
3. zapraszam do zostania obserwatorem... ale tylko, jeśli naprawdę ci się u mnie podoba :) jednym słowem, nie jest to warunkiem udziału w candy
4. dla ułatwienia losowania, bardzo proszę o numerowanie postów (nie powinno być kłopotu, bo publikują się od razu po wpisaniu)
5. zapisy przyjmuję do północy  1. października. ogłoszenie wyników najpóźniej trzy dni po (ale postaram się jak najszybciej oczywiście)

sprawa najważniejsza - NAGRODA
tak naprawdę jeszcze nie zdecydowałam, co to będzie, więc zapisujecie się troszkę "w ciemno". są dwie opcje, albo będzie to niespodzianka zrobiona w wybranym przez wylosowaną osobę kolorze (tak jak ostatnio. nagrody można obejrzeć TUTAJ ), albo będzie to... niespodzianka, a jej kolor przewodni wybiorę ja ;)

tyle. zmykam do obowiązków domowych... aaaaaaaaa! jeszcze banerek. oto on:

powodzenia!

36 komentarzy:

  1. 1. rozstanie bolesne, ale niestety konieczne. pomyśl jak to dużo da dziewczynkom :) na cuksy się pisze wszystkimi kończynami i upierdliwie marudzę o więcej wpisów na "koralikach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. big mama jak zwykle niezawodna! :D z wpisami nie nadążam... nie mam kiedy :( nieraz jak coś dziewczyny zapodadzą, to myślę sobie "trzeba napisać" a potem łapię się na tym, że "co to ja miałam??!??" i już po prostu nie pamętam, bu...

      Usuń
    2. no cóż ja mogę za to że Cię uwielbiam.... sama nie wiem czemu, tak po prostu.

      ps. ja tez zapominam Lenuśkowe hasła. staram się zapisywać gdziekolwiek bo jak umknie to po ptOkach

      Usuń
  2. 2. Ja też zapisuję się na candy. A co przedszkola to znam ten ból. Moja córka jest już w średniakach więc już tak bardzo tego nie przeżywam. Kiedy ją odwoziłam dzisiaj słyszałam anegdotę w radiu o tym jak rodzice przygotowywali dziecko do przedszkola, tłumaczyli jak tam będzie. Dziewczynka więc bardzo chętnie poszła do przedszkola. Następnego dnia obudzili dziecko mówiąc, że już czas do przedszkola. Córka powiedziała na to: "przecież już byłam".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he, he... dobre! a hanka chodzi trzeci rok do przedszkola i cały czas tak samo nie lubi (tak naprawdę to lubiła na samym początku, jakieś dwa tygodnie, potem było już tylko gorzej). gośka poszła po raz pierwszy i niby chciała chodzić do hani przedszkola, ale rozstanie okazało się trudniejsze niż przypuszczałyśmy, wielki płacz (jej. mój potem w drodze do domu) :(

      Usuń
  3. 3. I ja też. Obserwuję od dawna, banerek już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,Zapisuje sie koniecznie i pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. zapisuję się i pędzę banerek wkleić! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. Fajne bransoletki!
    Zapisuję się i wklejam banerek po lewej stronie ;)
    Pozdrawiam :D

    http://handmadepati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. Również staję w kolejce :)
    Baner już umieszczony :)

    Pozdrawiam,
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Też się zapisuję. W ciemno!
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. Staję w kolejce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10.Zapisuję się z przyjemnością. Też przeżywałam takie rozstania, ale to było kilkanaśie lat temu.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 11. Przedłużam ogonek i z przyjemnością zaobserwuję dalsze poczynania: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. Moniko, nie ominę takich koralików:) I w ciemno śmiało się wpisuję:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 13. mam nadzieję że nie będzie pechowe
    a Twoje koraliki prześliczne połączenie jaspisowych oponek z howlitem obłędny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce do candy u mojej imienniczki ;) ..tymbardziej, że już szukam od dawna na allegro takich bransoletek i nic - aż tutaj znalazłam, z czego baardzo się cieszę :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nic takiego nie znalazałaś na allegro?!? co prawda dawno tam nie zaglądałam, ale myślałam, że takich bransoletek tam na pęczki... ale to dobrze, że nie ma ;) może się tak szybko wam nie znudzą :D

      Usuń
  15. 15. To moja szczęśliwa liczba :D Oby ;)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 16 Uwielbiam niespodzianki; zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. 17 Uwielbiam niespodzianki; zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. 18. I ja zgłaszam się na Candy :)
    banerek u mnie na blogu: http://madziarka.blox.pl/html
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. robisz przepiękne te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za zapisy, pozdrawiam was wszystkie! przepraszam, że tak hurtem, ale remont w domu skutecznie odcina mnie od internetu i blogowych przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  20. 19.
    I ja także się zgłaszam :)
    Banerek: Jest z prawej strony, trzeba poszukać :P
    http://my-crazy-moment.blogspot.com/
    A obserwuję jako: Olkaa :P ponieważ podoba mi się twój blog :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. 20. Biorę udział :) . Niestety na moim blogu nie dziala dodawanie banerków ;/ .Moge napisać notkę z linkiem :) . Bloga dodaję do obserwowanych. Jest na prawdę śliczny :) .

    OdpowiedzUsuń
  22. http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/ - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 21. Bardzo mi się podoba zarówno nagroda jak i blog :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 22.
    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  25. 23 spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. 24, zgłaszam sie, sama z przedszkola mam bardzo dobre wspomneinia, poza karuzelą na placu zabaw

    OdpowiedzUsuń
  27. 25. chętnie ustawiam się w kolejce po niespodziankę:)
    http://filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. 25. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 27. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam:
    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  30. 28. Mam nadzieję, że to północ z z 1go na 2. i zdążyłam :) Bardzo ładne prace, zapisuję się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. 29. Ja też, ja też! ;D
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...